Kvalitetssikring giver sikker serviceleverance
At stille høje krav til kvalitet, effektivitet og leveringssikkerhed er fornuftigt. Hos Coor er det ingen undtagelse, og vi arbejder med kvalitet via et fælles virksomhedssystem, kvalitetskontroller og en standardiseret serviceleveranceproces. Derudover lever Coor op til kravene fra Fødevarestyrelsen, ISO-standarden samt Servicenormen.
Fælles virksomhedssystem og fageksperter
Hos Coor har vi et virksomhedssystem, der udgør selve rygraden i vores arbejde. Det er et system, som har veldefinerede processer, værktøjer, retningslinier og skabeloner liggende tilgængeligt for alle medarbejdere i Coor.
Inden for visse serviceydelser såsom rengøring, kantinedrift og property management & ejendomsservice har Coor fageksperter ansat i fagorganisationer. Personer som varetager al daglig og strategisk arbejde inden for disse services, og dermed sikrer en kvalitet, som er af højeste standard, og altid er med på de nyeste tendenser i branchen. Til gavn for Coors medarbejdere og kunder.
Kvalitetskontroller giver grønt lys
Kvalitetskontrol på egen udført arbejde samt arbejde udført af underleverandører hos vores kunder er en daglig proces og rutine hos Coor. Nogle funktioner og services kræver mere kontrol end andre. F.eks. har vi rengøringsinspektører, som dagligt udfører egenkontroller via metodiske skemaer. Derimod kræver f.eks. en handymand, receptionist eller postmedarbejder ikke samme intense kontrol. Men fælles for alle slags kvalitetskontroller – udført internt eller eksternt – gælder det, at de alle bliver præsenteret for kunden, og dermed sikrer overholdelse af kontraktens SLA'er. Ofte foretages der også fælleskontroller, hvor både kunden og Coor gennemgår leverancen og kvaliteten. På den måde sikres det, at begge parter er enige om kvaliteten.
Standardiseret serviceleveranceproces sikrer et højt kvalitetsniveau
Coor har udviklet en standardiseret serviceleveranceproces, som garanterer en professionel og kvalitetssikker serviceleverance fra modtagelse af en ordre til opfølgning på opgaven. En serviceleveranceproces som altid tilpasses til kundens ønsker, kompleksitet og størrelse. Serviceleveranceprocessen er med til at give den bedste kundeservice – hele vejen igennem.
ISO-certificering i Coor
Læs om Coors ISO-certificeringer
Servicenormen - en blåstempling af Coors facility services
Coor lever op til kravene i Servicenormen, som er en garanti for vores kunder, at vi overholder reglerne i forhold til uddannelse af personale, har kontrakter på underleverandører, opdaterede serviceattester og forsikringsvilkår. Derudover er sort arbejde, illegal arbejdskraft eller tvivlsomme underleverandører ikke acceptabelt. Det er vores arbejdsgiverforening SBA (Servicebranchens Arbejdsgiverforening) fra Dansk Industri, som er ansvarlig for Servicenormen.
Coors administrende direktør for Danmark, Jørgen Utzon, er formand for SBA og bestyrelsesmedlem i DI Service.