Partnerskabet mellem Coor og Vasakronan strækker sig tilbage til 2009, og det inkluderer en bred vifte af forskellige servicetjenester inden for kantinedrift, konferencer, betjening af receptionen, vagtmester, og siden 2018, også ejendomsservice i Sverige. Det er en opgave, der kræver stor selvtillid, og i dag arbejder mere end 200 mennesker fra Coor i Vasakronans ejendomme, hvilket gør opgaven til en af Coors største.
"Da opgaven er så omfattende, er det vigtigt, at vi har fælles værdier, ambitioner og en gensidig tænkning om kundearbejde. Coors teknikker er meget vigtige for os, da de er ude på stedet og møder vores lejere næsten dagligt", siger Åsa.
For at samarbejdet med Vasakronan skal være så vellykket som muligt, er Coor nødt til at være fleksibel og lydhør og samtidig lægge stor vægt på innovationsarbejde for at udvikle eksisterende servicetjenester og foreslå nye løsninger.
"Coor har en vilje til at forstå vores udfordringer og er normalt hurtig til at handle. De er også omhyggelige med at lytte til vores ønsker, mens de samtidig er gode til selv at komme med forslag, der kan forbedre vores drift", siger Åsa. Dernæst ser Vasakronan på det næste trin i udviklingen af servicen til sine kunder - både i øjeblikket, hvor de har har forskellige servicekoncepter såvel som "Arena", Vasakronan's coworking-koncept, der lanceres i 2020. "Der er en stor grad af fleksibilitet i samarbejdet med Coor, hvor vi lytter til hinandens ønsker og begge føler, at det er gratis at komme med ideer og teste nye løsninger", siger Åsa.