Kontrakten med Coor involverer løsninger på alt fra reception og kantine til vedligeholdelse af bygninger, udearealer og affaldshåndtering.
”For os var det afgørende, at Coor kunne tilbyde hele paletten,” siger Peter Jacobsen, facility manager hos MAN Energy Solutions. ”Vi ville gerne have en bedre standard for de samme penge, og nogle værktøjer til at forbedre os på alle serviceområder. De værktøjer havde Coor, og fra begyndelsen havde vi en fornemmelse af, at her var nogle mennesker, vi kunne få et godt samarbejde med.”
Også Coors receptionsservice var noget af det, der tiltrak MAN Energy Solutions: ”Alle vores kunder kommer fra udlandet og skal tages godt imod. Med Coors receptionsservice kunne vi sikre os, at de bliver mødt med en professionel engageret service", siger Peter Jacobsen.
En anden vigtig del af samarbejdet med Coor har været centralisering af information og en oversigt over de enkelte anlægs vedligeholdelsesprocesser og stand. Med den kan man sætte ind i tide, men undgår også at overgøre, før der er behov for det. De værktøjer, som Coor stiller til rådighed og et sharepoint, som MAN og Coor har skabt i fællesskab, har givet overblik og et fælles udgangspunkt i kommunikationen.
”Centraliseret information betyder, at alle kigger det samme sted hen, når der skal tages en beslutning. Samtidigt har de nye systemer givet os et langt bedre overblik over, hvor vi er i vedligeholdelsesprocessen. Det fungerer bedre og bedre hele tiden, og heldigvis har en kontrakt på 5 år fremfor 3, så vi har tid til at udvikle samarbejdet. Vi ikke er i mål endnu, men allerede om et halvt år vil det være virkelig tydeligt, hvad vi har opnået sammen,” slutter Peter Jacobsen.