Magasin - Smarter Worklife

Coor brænder for fremtidens arbejdsliv, og i vores magasin - Smarter Worklife, finder du nyheder og inspiration omkring ting, der gør arbejdslivet smartere, nemmere og mere bæredygtigt

Diverse gruppe af smilende forretningsfolk i mødelokale, teamwork og samarbejde.

Smarter Worklife - 24/25 ude nu!

Coor brænder for arbejdslivet. I vores magasin Smarter Worklife finder du nyheder og inspiration til, hvad der gør arbejdslivet smartere, mere meningsfuldt og bæredygtigt.

I Smarter Worklife dækker vi emner, som ligger Coor nær, såsom social bæredygtighed, moderne arbejdspladser, teknologisk innovation og autentiske relationer. Magasinet giver dig indsigt gennem dybdegående interviews, spændende artikler og møder med mennesker, der skaber fremtidens arbejdsliv.

I det seneste nummer sætter vi fokus på det menneskelige touch. Du kan blandt andet læse om, hvordan humor skaber trivsel og succes på arbejdspladsen, hvorfor autentisk lederskab gør en forskel, og hvordan balancen mellem præstation og restitution er nøglen til et bæredygtigt arbejdsliv. Derudover dykker vi ned i, hvordan AI påvirker vores relationer og arbejdskultur – og hvorfor teknologi aldrig kan erstatte det personlige møde.

Du kan bestille dit eget nummer af magasinet ved at udfylde nedenstående formular.

Plakat med teksten "Smarter worklife" og information om Caroline Farberger

Du er sikkert nysgerrig?

I den seneste udgave kan du læse om nysgerrighed, og hvordan det er en nøglefaktor for et succesfuldt arbejdsliv, om de mest nysgerrige mennesker nogensinde (ja, du har ret, Einstein var en af ​​dem), hvordan AI ændrer måde at arbejde på i fremtiden og meget mere andet.

Bestil din udgave af bladet ved at udfylde formularen her. Vi ønsker dig en god læseoplevelse!

Interesseret i tidligere udgaver? se her

Image cover, med et kreativt grafisk design, med en grøn baggrund, en cirkel i midten og graffiti tekst.
Farverig plakat med titlen 'Smarter worklife' fremviser 'Office of the senses' koncept med visuelle elementer som øje, øre, rose og ikoner for lys, lyd og smag til forbedring af arbejdspladsen.
Kreativt magasinforside design med titlen "Smarter worklife", fokus på cancel culture og fremtiden indenfor ejendomsteknologi.